داستان کوتاه

داستان کوتاه مجازی داستان نویسی خلاق داستان بلند از نویسندگان فارسی

داستان کوتاه

داستان کوتاه مجازی داستان نویسی خلاق داستان بلند از نویسندگان فارسی

درباره بلاگ
داستان کوتاه

در این پیج آثار داستانی کوتاه فارسی را بازنشر میکنیم. از شما دعوت بعمل می آوریم تا آثار داستانی خودتان را برایمان فرستاده تا با نام خودتان در وبلاگ بازنشر نماییم. #داستانک #داستان-کوتاه #داستان-بلند #داستان-نویسی-خلاق

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۲:۴۸

مغز اجاره ای

رمان عاشقانه از شهروز براری صیقلانی

 

کتاب  پستوی شهر خیس    متشکل از اپیزود های  جداگانه و مستقلی است که اگرچه هریک پیرنگ مختص به خود را  دارند و در آغاز و پایانشان تمامی مراحل حرفه ای پیرنگ نویسی رعایت شده و با زمان و مکان و شخصیت ها آغاز و سپس پیش آگاهی و عنصر روایی و سیر صعودی به نقطه ای اوج و کُنِش  رسیده و وارد سیر نزولی و سپس واکنش و پس لرزه های رویداد  کنش میشوند   ،  آنگاه سوی فرجام و یا  عناصر دیگری از فن نویسندگی خلاق رفته      و در این بین  نویسنده با زیرکی از تکنیک هاط ی خاص خود بهره جسته و بطور مثال از فن  نوآورانه ی خود یعنی  ایجاد عنصری به نام  تکنیک  "رد پای "   استفاده میکند تا با  نشان دادن گوشه ی کوچک و کم ربطی از یک ماجرای هیجانی و جذاب  که به  محتوا و درون مایه آن اپیزود ربطی ندارد  سبب   آشنا شدن و   زمینه سازی  برای آغاز اپیزود بعد در مخاطب و ذهن هوشیارش شود.

با آنکه اپیزودهای این داستان بلند و کتاب 387 صفحه ای  پیرنگ های پیچیده و جذابی و مستقلی دارند          اما در تصویر دورنما و  بشکلی خلاقانه هریک تکه ای از پازل یک تصویر  بمراتب بزرگ تر هستند و همچنین کاراکتر های  قوی و شخصیت پردازی  بی بدیل از جانب خالق اثر   سبب   موفقیت این اثر شده. 

برخی از کاراکتر های   این اثر  در تمامی اپیزود ها حضوری  پیوسته دارن عد و قدارند و حرف ربطی بین اپیزود های اثر هستند که  ماجراها و   اشخاص و  حوادث را به یکدیگر بشکل  شگفت انگیزی متصل میکنند. ..

                     

شین براری 

  روزنویس  مهر 1394 دلدارمنش  روستای دب پران

 

         سوگند آهنگ جدید 1399 پاییز 


     فایل مجازی داستان ادبی []تا ته دنیا [] رایگان = مشاهده و دریافت
حجم: 1.67 مگابایت


     شین براری    ادبیات داستانی فارسی [] پی دی اف [] مشاهده و یا دریافت
حجم: 445 کیلوبایت

۹۹/۱۰/۲۴
نویسندگی خلاق وبلاگ داستان کوتاه
http://uppc.ir/do.php?imgf=161403691527132.png